یاقوت شهرامام

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

یاقوت شهرامام

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

توحید سرچشمه همه معارف الهی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

توحید سرچشمه همه معارف الهی و زیر بنای نهضت انبیاء و کلید فهم نظام آفرینش و اساس شخصیت انسان موحد خلل ناپذیر،متعادل و روبه کمال است.



حضرت علی علیه السلام در اولین خطبه نهج البلاغه سخن از توحید به میان آورده است که می فرمایید :

اولین قدم به سوی دین کسب معرفت است و کمال معرفت به تصدیق پروردگار و ایمان اوست،و کمال تصدیق و ایمان به خدا توحید اوست.



نظرات  (۵)

داداش مرسی ممنونم دز صورت صلاح دید فایل psd این لوگو ما رو هم لطف کن گرچه بازم زحمت میشه برات عاشقتم لوگوتو الان اضافه می کنم
پاسخ:
چشم / بازم تشکر
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۷ میلاد علیدوست
سلام خدمت شما...ایشالا که سالم باشید
با موضوع{عدم انطباق با مقتضیات زمان} درخدمتم
موفق باشید


پاسخ:
سلامت باشید همچنین برادر.ان شاء الله حتما
داداش اگه خواستی برات فاوی آیکون درست کنم برا سایتت لوگوتو بذارم برای آیکون مثل مال خودم که علامت شبیه بی نهایت داره یعنی آیکون برنامه ویژوال استادیو
پاسخ:
لطف داری دوس ندارم اذیت شی.ان شاءالله کار سخت تری برات دارم ه ه ه ه هه ه

کارهای سختم در خدمت هستم عزیز الان فاوی آیکون تو حل می کنم
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۴۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
معرفته مهمه..

ان شالله داشته باشیم نداریم کسب کنیم...
کسب هم کردیم این معرفت رو حافط باشیم..
معرفت واقعی
پاسخ:
ان شاء الله
سلام.
ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک باد...
با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

منتظر شما و نظراتتون
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
التماس دعا
پاسخ:
این روز بر شما هم مبارک باد.قبول باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">