یاقوت شهرامام

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

یاقوت شهرامام

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

ولادت امام محمد باقر بر شما مبارک باد

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

امام باقر (ع)مى ‏فرمود: هر گاه من حدیث و سخنى براى شما گفتم، ریشه و مستند قرآنى آن را از من جویا شوید.سپس آن حضرت در برخى سخنانش فرمود: پیامبر (ص) از قیل و قال (بگو مگو و مشاجره) و هدر دادن و تباه ساختن اموال و پرس و جوى زیاد، نهى کرده است.



دریافت
حجم: 576 کیلوبایت
توضیحات: استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


به آن حضرت گفته شد: این مطالب در کجاى قرآن آمده است؟ امام باقر (ع) فرمود: در قرآن آمده است : لا خیر فى کثیر من نجواهم الا من امر بصدقة أو معروف أو اصلاح بین الناس...

نظرات  (۲)

سلام 

پاسخ:
علیک سلام برادر
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ مهدی حزباوی
بسیار عالی
پاسخ:
نظر لطف شماست دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">