یاقوت شهرامام

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

یاقوت شهرامام

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

أین الرجبیون| حاج میثم مطیعی

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ
انتشار صوت بسیار زیبا و دلنشین «أین الرجبیون؟!» با نوای "حاج میثم مطیعی" به مناسبت «ماه مبارک رجب»

گوارای وجودتان

میثم مطیعی



دریافت

نظرات  (۱۰)

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۷ زائر آسمان ...
سلام
شهادت امام هادی تسلیت
.
به ماه دعوتید
.
ی
ا
ع ل ی
سلام داداشی هستی نگرانت شدم :-(
پاسخ:
سلام آقا مهدی
ببخشید بخدا این روزا سرم خیلی شلوغ شده
ان شاء الله کارا روبه راه شد دوباره با جدیت تمام ادامه میدیم
 منتظر حضور شما هستیم در:

http://eheyat.blog.ir/

:)
سلام...عیدتون مبارک

دعوتید به .....رود و گنج


http://zareh.blog.ir/post/361

*************

 امام علی علیه السلام فرمودند:

هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

 أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۶ حسن دلجویی
زیبااااست
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۸ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما وبلاگنویس محترم!
میلاد با سعادت سیّد الشّهدا،حضرت امام حسین (ع) بر شما و جامعه بلاگی ها مبارک باد!
با تصویر گرافیکی به مناسبت این روز فرخنده در خدمت شما هستم. حتما تشریف بیاورید. 
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
www.parsisampad.blog.ir

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۶ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما وبلاگنویس محترم!
میلاد با سعادت سیّد الشّهدا،حضرت امام حسین (ع) بر شما و جامعه بلاگی ها مبارک باد!
با تصویر گرافیکی به مناسبت این روز فرخنده در خدمت شما هستم. حتما تشریف بیاورید. 
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
www.parsisampad.blog.ir

آقا میثم کارش درسته..
وبلاگت خیلی خوبه
به من هم سر بزن....
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۸ حسن دلجویی
حاجی خسته نباشید!!
پاسخ:
قربانت،سلامت باشی
با سلام و خسته نباشید همکار عزیز امیدوارم در زمینه کاری موفق باشید
پاسخ:
مرسی،همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">